מסיבת  
 Play Party

מסיבת פליי פארטי Play Party

שלושה אנשים או יותר המבצעים פעילות בדס"מית יחדיו. מקום האירוע דיסקרטי ובהשתתפות קהל בדס"מי בלבד. במקום המסיבה מתנהלים סשנים מגוונים ושונים והכל נעשה בהסכמה. בפליי פארטי הדגש הוא על משחק בפומבי. כל המשתתפים מגיעים על מנת לחוות סשן זה לצד זה, לעיתים אף שיתוף זה של זה, באווירה דיסקרטית, פתוחה ואינטימית מעצימה את החוויה. מזה שנים שסטודיו השולטת בשחור מציעה לחובבי השליטה והבדס"מ הפקות פליי פארטי שונות ומגוונות.

סוגי מסיבות בסטודיו השולטת בשחור – 

פליי פארטי מלכות ונשלטים – סשנים פומביים עם נשלטים ומלכות להעצמת השליטה הנשית והגברת תחושת ההשפלה אצלך . אתה יכול רק להגיע לצפות בפעילות ובמתרחש ואתה יכול גם לקחת חלק בפעילות הבדס"מית עם המלכות השונות שנמצאות במסיבה. הפליי פארטי מתנהל סביב תחנות – פטישים בהן תוכל למצוא את הפטישים שאתה חובב. במסיבה נמצאות מלכות סאדו מקצועיות שמעבירות אותך סשן אישי אך פומבי וכל זה קורה בחללים השונים והמאובזרים שנמצאים במתחם סטודיו השולטת בשחור. תחנות כמו: 

  • תחנת פוטפטיש
  • תחנת הצלפות וספנקים
  • תחנת פורסד בי
  • תחנת עינויים כמו: בולבסטינג,מעיכות,עינוי פיטמות, טפטוף שעווה חמה וכד'.
  • תחנת השפלות – השפלות מנטאליות ופיזיות; יריקות, סטירות, דיבור מלוכלך וכד'.

פליי פארטי פרטי עם ריבוי מלכות ונשלט אחד – פליי פארטי שמתארגן במיוחד בשבילך וסביב הפנטזיה שלך המפגש קורה עם מספר גדול של שולטות שמסשנות אותך במפגש שהוא אחד על אחד. חוויה מטורפת ומרגשת שבה אתה מרגיש מושפל וכנוע תחת מספר גדול של מלכות ששולטות בך, משתמשות בך ומנצלות אותך. אחרי תיאום סשן מהסוג הזה נקיים שיחת תיאום ציפיות ונדייק את המפגש. במסגרת הפליי פארטי הפרטי עם ריבוי מלכות ונשלט – יהיה ניתן גם לשלב חברות וניליות שזאת פעם ראשונה שלהן. האינטראקציה עם החברות הוניליות יצור אצלך ריגוש אדיר כשתראה איך הן מופתעות ואיך הן חסרות ידע וניסיון בתחום. הבוסריות שלהן בתחום וההתנסות הראשונית שלהן תדליק אותך ותגרום לך לחוויה בלתי נשכחת!

סשנים שאפשר לחוות במסגרת הפליי פארטי עם מלכות וחברות

סשן שירות – אתה מגיע לשרת אותנו בזמן שאנחנו מבלות ונהנות. מגיש לנו, עושה לנו עיסוי לכפות
הרגליים. אנחנו מחפיצות אותך, משפילות אותך ומשתמשות בך כשטיח לרגלינו.

יש אפשרות לקיים את הסשן גם באווירה ביתית.
סשן גאנג באנג Gang bang – כל הנשים העוצמתיות נמצאות סביבך והן עם סטראפאון עליהן. אתה על ארבע במרכז החדר וכל אחת משתמשת בך בתור שלה ובקצב שלה.
סשן השפלות – חבורה של נשים מתנשאות ובטוחות בעצמן משפילות אותך בדרכים שונות ככה
שאתה מרגיש הכי מונמך ומושפל שיש! אתה כלי בידיים שלהן – הן משחקות בך, משתעשעות בך וגורמות לך להיות הצעצוע המושפל שלהן. טיזינג שלא תעמוד בו-אתה פשוט תכנע.

יש עוד המון סוגי מפגשים ופנטזיות שיהיה אפשר להגשים יחד. תשתף את המלכה אלין-  השולטת בשחור בחלומות שלך והיא כבר תדאג להגשים לך אותם. אתה רק צריך שהיא תתחבר והיא כבר תגרום לזה לקרות (בגבולות הברורים של כל מי שלוקח חלק בפעילות).

פירסומי מסיבות קודמות וביקורות

*כל התמונות נלקחו מאתר דומדומינה המיתולוגי