סשן 
משחקי תפקידים

הרצון שלך, הצורך שלך להיות נשלט, הוא לא ייחודי לך. בבסיס שלהם, כל הנשלטים הם אותו דבר. הם משתוקקים לוותר על השליטה שלהם ולהעביר אותה למישהו אחר. השחרור המנטלי הזה הוא הסיבה שהם נמצאים בעולם הבדס"מ. אבל לכל אחד יש את הפנטזיות שלו בעולם הזה, לכל אחד יש את דרך השעבוד ואת דרך השחרור שלו.
אתה רוצה שישלטו בך וישפילו אותך, אבל איך?

לנשלטים רבים, עצם אובדן השליטה לא מספיק. הם צריכים משהו מעבר לזה. מסגרת. סיפור. עלילה כלשהי לשחק על פיה. אפשר ללכת אחורה ולנתח מה הסיבה שנרטיב עלילתי כלשהו מדליק כל נשלט. אולי זה קשור לפנטזיה מהעבר, או אולי טראומה שצריכה ריפוי. זה מסלול שניתן להתחקות אחריו, אבל האמת היא שאין צורך. אם יש בך את הצורך הזה, אתה תעשה הכל כדי להגשים אותו. אז מה אתה מחפש? איזה סיפור מטריף אותך? איזו הצגה תרצה להעלות? אתה רוצה לחזור להיות תלמיד שלא הכין שיעורי בית? אולי הפעם המורה לא תסתפק בלנזוף בך לפני כל הכיתה, אלא גם תקרא לך אליה לשולחן, תפשיל את מכנסיך ותפליק לך עד שהישבן שלך יהיה אדום כולו? היית רוצה את זה?

היית רוצה שהקצינה הסקסית שלך, שכל השירות כבר יש לך קראש עליה, תגיד לך בפנים כמה אתה אפס ומושפל בעיניה? אולי אתה מפנטז ששוטרת קשוחה תתפוס אותך על חם מבצע פשע, תאזוק אותך ותגרור אותך לתא המעצר? אולי שם, כשאף אחד לא יודע, היא גם תקשור אותך למיטה ותתעלל בך עד שתתחנן שתשחרר אותך? זה לא משנה מה הסיבה שזו הפנטזיה שלך. מה שמשנה זה שאתה חייב להגשים אותה. אתה יכול להגשים את הפנטזיה שלך בסטודיו שלי, סטודיו השולטת בשחור. אתה תבוא עם הפנטזיה, אני אדאג להגשים אותה.
יש לי בסטודיו מגוון רחב של תלבושות במיוחד לצורך בניית סצינות שליטה מתחום משחקי התפקידים הבדס"מים. תכתוב לי. שתף אותי בפנטזיה שלך, ויחד נקים אותה לתחיה.