סטודיו 
השולטת 
בשחור

מקבלת בסטודיו דיסקרטי ומאובזר ברמה הכי גבוהה שיש – סטודיו השולטת בשחור.

 בסטודיו חללים באווירת בדס"מ וגם חללים באווירה ביתית.

השירות מיועד לגברים, נשים וזוגות.
הסשנים ללא מין ו/או עירום!

אז למה כדאי לך לקבוע סשן בסטודיו שלי, סטודיו השולטת בשחור?

הסטודיו שלי יאפשר לך להגשים את כל מה שחלמת עליו. ואת כל מה שאפילו לא העזת לדמיין…

הסטודיו ממוקם בראשון לציון ובקריות, במיקום נוח עם חניה צמודה בחינם. הסטודיו מורכב ממספר חללים המאפשרים חוויה מגוונת ודינמית. כל חדר בעל-מאפיינים משלו, המשלבים מרחבים עם אווירה ביתית ומרחבים עם אווירה בדס"מית. בסטודיו שלי תוכל למצוא את כל הציוד הנדרש בשביל ליצור את חווית שליטה האולטימטיבית. בסטודיו ישנה מלתחה רחבה המאפשרת מגוון תלבושות שונות לצרכי סשן ניוש, וכן תלבושות רבות ומגוונות לטובת משחקי תפקידים. חולם לחזור להיות חייל? רק שהפעם, הקצינה הסקסית שלך תצחק עליך, תשפיל אותך ותעניש אותך על כל איחור של שניה. אם אתה מפנטז על חוויה של עצור בתא המעצר, נתון לחסדיה של השוטרת שעצרה אותך, כשאתה אזוק למיטה ונמצא לחלוטין תחת שליטתה – סטודיו השולטת בשחור הוא המקום בשביל להפוך את הפנטזיה הזו למציאות. השוטרות שלי משועממות והן ישמחו לקבל עצור טרי לעשות לו היכרות הכנה יפה לקראת החיים בכלא.

היית רוצה להגשים את פנטזיית הפסיכולוגית שלך? פסיכולוגית חזקה שתיכנס לך לתוך המוח. תקרא בך כמו ספר פתוח, ואחר כך תגשים כמה מפנטזיות ההשפלה הגדולות ביותר שלך? אתה מתחרמן כל פעם שהבוסית שלך נותנת לך משימה? תוכל לבוא לשחק עובד עם בוסית קשוחה ורשעה במיוחד, שלא תעשה לך שום הנחות. אתה תבקש להתפטר אחרי שהיא תסיים איתך, אבל כמובן שמייד תתחנן לחזור להמשיך ולשרת. הסטודיו שלי מאובזר ומכיל את כל האביזרים מתחום הבדס"מ שאתה מסוגל לחלום עליהם. כל פנטזיה שאתה יכול לחשוב עליה, מטורפת ככל שתהיה, אצלי תוכל להגשים אותה. דילדואים בגדלים שונים, פלאגים, אזיקים, חבלים, מחסומי פה, מצבטי פטמות, קולרים, ורצועות וגם כלובים, למי שרוצים לקבל את חווית הכליאה המלאה.

כל שוט שאתה מסוגל לחלום עליו תלוי על הקיר אצלי. אתה מוכן להפוך את הפנטזיה למציאות? אתה תצרח כשהשוט שלי ייפגע בגב החשוף שלך? אני מקפידה מאוד על הסטריליות של הציוד שלי בסשנים עם הנשלטים שלי. מבחינתי ציוד נקי וסטרילי הוא תנאי בסיסי לקיום הסשן, ואני לא מתפשרת על כך. באותו אופן, אני שומרת על הסטודיו נקי ומצוחצח בשביל לאפשר הנאה מקסימלית ובלי הסחות דעת.

אז למה אתה מחכה?…

המפגשים שלנו

מפגש פרונטלי

לחץ כאן למידע נוסף

מפגש וירטואלי

לחץ כאן למידע נוסף
איזו מלכה 
תחנך אותך 
תשלוט בך 
תשתמש בך 
תשפיל אותך 
היום?

Pick a Card

הגבירות בממלכה

הגבירות בסטודיו השולטת בשחור יכולות להיות חברות וניליות של המלכה או נשים שנהנות לשלב את השליטה והבדסמ יחד עם העיסוקים השגרתיים שלהן. הן נהנות להשתעשע בנשלטי הממלכה, יחד עם חברותיהן המלכות. במפגשים מהסוג הזה, מגבירים את עצמת ההשפלה והשליטה הנשית, הצחוק המתגלגל שלהן, הפנים המופתעות שלהן, והדינמיקה בין המלכה והחברות הוניליות, יגבירו אצלך את תחושת ההשפלה. אתה תרגיש הצעצוע שלהן, והחפץ שהן משתעשעות בו לעוות נפשן.

שאלות נפוצות

בראשל"צ ובקריות

כן. נמצא באזור שכונת מגורים שקטה.

כן, סמוך לסטודיו ובחינם.

בגלל הדיסקרטיות, היצירתיות, הסטריליות והמקצועיות של השולטות בסטודיו.

בסטודיו שומרים על סטנדרט גבוה של ניקיון. הסטודיו מאובזר ומקצועי, יש כלובים ואביזרים מגוונים מעולם
השליטה.

תלוי. תצור קשר עם המלכה דרך טופס פניה הזה- ''בחן את העבד שבך".

כן. יש בקרבת הסטודיו.

לא.יש גם חללים באווירה ביתית.

כן. בתיאום מראש עם המלכה.

כן , אחרי היכרות עם המלכה ובתיאום של כל הרצונות והגבולות.

כן, בתיאום ציפיות מול המלכה והגדרת גבולות של שני הצדדים .

מוזמן לנסות אותי…

לעולם לא.

יש לכבד את גבולות המלכה!

על מועדי המסיבות יש להתעדכן דרך מבזקי העדכונים באתר , בנוסף ניתן לסמס למלכה אלין
ולהתעדכן מולה על מועד המסיבה הקרובה.