מיומנו של נשלט

קריאה נעימה

24 שניות של שכרון חושים חלק 1

אז אחרי שנפגשנו במסיבה והחלפנו טלפונים, הייתי בטוח שכבר כבשתי אותה. שהיא שלי, אחרי הכל, התנשקנו והיא נתנה לי את המספר שלה… ואפילו הוא היה אמיתי… הרגשתי שמצאתי את אשת חלומותיי. 180 סנטימטר של שלמות… פנים יפהפיות, שמלת מיני כחולה קצרצה ועקבים שחורים שעברו מצד לצד כשישלבה רגליה והתנדנדו כמו שעון קוקיה ישר אל תוך המבט המהופנט והבוהה שלי, היא הביטה בי וחייכה. לא היה לי ספק שאני אגש אליה, אחרי הכל יש לי הצלחה לא רעה עם נשים…
אז הפעם באמת שיחקתי אותה. זו בחורה שבהחלט אני מוכן בשבילה לחזור על אותה טעות ולהתחתן פעם שניה….
עכשיו, אחרי שכבשתי את ליבה, נותר לי רק להוכיח את ביצועי במיטה… 4 שעות, חשבתי לעצמי… אני אפרק לה את הצורה, אשבור לה את האגן, אשפריץ אותה, גם אם זאת תהיה הפעם הראשונה שלה, אנשק אותה, אנשך לה את השפה, ארד לה עד שתגמור ואעניק לה חוויה שהיא לא חלמה עליו, אחר כך היא כבר תהיה שלי לנצח…
אז חשבתי….
כבר בהתכתבויות איתה הרגשתי קושי, אני הייתי מולה רך ותשוקתי והיא היתה מולי קרה כקרח… לא נורא, ניחמתי את עצמי. ברגע שניפגש היא תיפול לרגליי. תזחל על הרצפה כדי למצוץ לי… כך קורה לי בדרך כלל, בוודאי כשאני נחוש ומוכן…
"תהיה אצלי ב23:00, תגיע בחליפה, אל תאחר. אני לא אוהבת לחכות", זאת היתה ההודעה האחרונה שלה.
"ומה את תלבשי?" שאלתי, שאלה שמעולם לא זכתה לראות "וי כחול"….
חוצפנית, אמרתי לעצמי, אבל היה לי ברור שאחרי שאזיין אותה הכל יתהפך, והייתי מאד רגוע ובטוח בעצמי.
התלבטתי אם לאחר בכוונה או להגיע בול בזמן… בסוף הגעתי ב22:50, דפקתי בדלת והמתנתי
"אני בחוץ" סימסתי לה…כאילו שמישהו קורא את זה…
ב23:00 בדיוק נפתחה הדלת.
אני בחור חתיך, שחום ושזוף, אבל מי שלא ראה את פניי באותו רגע, לא פגש את הצבע הלבן מימיו.
את הדלת פתח לי בחור יחף עם מכנס טרינינג קצר,ללא חולצה, הריבועים השחורים בבטן הסגירו את היותו ספורטאי או מתאמן, סקרתי אותו מלמטה למעלה, הוא היה גבוה ממני לפחות בראש וחצי, לרגע חשבתי שהוא שחקן כדורסל זר, הבטתי לעבר השלט של הדלת, כדי להבין את את הטעות. "ניומן", לא טעיתי.
"Come in"
הזמין אותי הכושי הנפיל להיכנס. נכנסתי. שאלוהים יעזור לי למה אני לא עף מכאן, חשבתי לעצמי. עמדתי כחצי דקה ואז היא הופיעה מולי.
שיער שטני אסוף, שני עגילים אדומים ארוכים נופלים לה על הצוואר החשוף, שמלת מיני שחורה, מרושתת כולה, החזה עומד יציב והפטמות מבצבצות החוצה, זקורות ומוכנות, רגליים חשופות ועקבים בגובה 10 סנטימטר לפחות נועצות את השלמות הזאת אל הרצפה.  באותו רגע חשבתי לעצמי שאם אני אמות מדום לב כשאזיין אותה, זה יכול להיות מוות החלומות.
היא העיפהה בי מבט חטוף וניגשה בצעדים גדולים אל הענק השחור, שלרגע שכחתי מקיומו והדביקה לו נשיקה עמוקה ורטובה במשך 24 שניות (ספרתי), נשימתי נעתקה.
היו לי שתי ברירות. או לקחת את הרגליים ולעוף משם, או להיות שותף לחגיגה המתרקמת פה. התכניות שלי על כיבוש התל השטני כבר מזמן נשכחו בכניסה לדירה, החלום המעודכן שלי באותו רגע היה לקבל נשיקה של 24 שניות בדיוק כמו של הכושי המזדיין שעמד שם חצי ערום.
"אתה יכול למזוג לנו יין" היא אמרה, מזגתי כוסות לשלושתינו. היא לגמה מהיין והחזירה לי את הכוס. עוד לא הבנתי אז, כבר אז, שאני בתפקיד המשרת שלה. הכושי לגם מהיין והיא התיישבה על הרצפה. והורידה לו את המכנסיים. תותח כבד שחור משחור וישנוני קפץ מול פניה המושלמות  של נערת חלומותיי. היא החלה לללקק לו את הזין מסביב, לרגע ירדה לביצים שלו… ראיתי את הזין הענק שלו הולך ומתקשה לה על הפנים, והוא… לוגם מהיין…הנחתי את הכוס שלי על השולחן והתחלתי לשחרר את העניבה… היא לא העיפה מבט לכיווני. הורדתי את החולצה. מודה שעל אף שאני גבוה, שחום ושרירי יחסית, הרגשתי גמד ונמושה ליד המפלצת השחורה. היא החלה למצוץ לו את הזין. תוך כדי שהרוק שלה מטפטף על הרצפה הנקייה.
החלטתי שזה הזמן. התפשטתי במהירות וניגשתי אליה. בכל זמן ההתפשטות שלי היא לא הוציאה לרגע את הפה שלה מהזין שלו כדי לנשום. התקרבתי אליה וליטפתי אותה בגב. היא הוציאה (סוף סוף) את הפה שלה כדי לנשום…
"טוב שהתפשטת, תשכב על הגב". צייתתי.  היא התרוממה מהזין השחור ונעמדה מעליי. הכוס החלק שלה היה רטוב עד הירך.. הזין שלי שהיה בקיפאון מוחלט עד אותו רגע התחיל להתרומם לכיוון התקרה, כשהזקפה הגאה שלי הגיעה לשיאה התפללתי לשווא שתגדל יותר… הזין היפה והגאה שלי נראה כל כך מגוחך מול הפנטום הענק שאהובתי מצצה לפני רגע.. היא הצמידה את שפיץ הנעל שלה לפה שלי. ניסיתי להוריד לה את הנעל, היא בעטה את היד שלי הצידה. "עם הפה" היא ציוותה עליי. לא הייתי במקום של מיקוח… הורדתי לה לאחר מאמץ רב את הנעל עם הפה ואחכ את השניה והתחלתי ללקק ולמצוץ  לה את כפות הרגליים תוך כדי שהיא מתנשקת עם החבר הלא רצוי הזה שלה. עצמתי את העיניים, כי מעליי עמד הזין השחור והענקי שאפילו קצת הפחיד אותי… בעודי מלקק את אצבעותיה בעיניים עצומות, מקשיב לצלילי הנשיקות מעל הראש שלי, מטורף מקנאה, מפוחד ומבוהל, פתאום, משום מקום חטפתי שפריץ לפנים, פתחתי את העיניים וראיתי מעליי את שאריות הטיפות שזלגו לה מהכוס החלק והקוסמי שלה…
לא זזתי. היא התיישבה לי על הפנים הרטובות. כמעט נחנקתי. ליקקתי לה את הכוס ובקושי נשמתי… בזוית העין ראיתי שהיא שוב מוצצת לו… הרוק שלה מהזין שלו, הפעם, טפטף לי על המצח והשיער. הרגשתי שהפכתי למגש. אם אי פעם רציתי לדעת איך זה להיות בתחתית. אז הנה היא, התחתית. תרתי משמע.
ואז עשיתי את טעות חיי. תוך כדי כל הסבל הממכר הזה הושטתי את הידיים שלי לחזה שלה. באותה שניה היא קמה. העיפה לי סטירה מצלצלת ואמרה לי בטון רך אך ברור. "בפעם הבאה שאתה נוגע בי אתה הולך מכאן" שתקתי. היא קמה וציוותה עליי לעמוד ליד הקיר. להניח את היידים כמו פושע נמלט בבדיקה משטרתית. נעמדתי ערום על הקיר. לא זזתי. הגוף שלי רעד. חיכיתי בסבלנות. זה הרגיש לי נצח. הסדרתי נשימה וניסיתי לחשוב למה לעזאזל אני עוד פה. את המחשבות שלי קטעה הצלפה כואבת על לחי ימין של הישבן המדהים שלי… דפקתי צרחה והתקפלתי לישיבה על הרצפה. המבט שלי לכיוונה היה של כלבלב מסכן שלא מבין למה היא עושה לי את זה.
"אתה רוצה ללכת?" שאלה אותי… שתקתי. רציתי להגיד לה שהיא זונה בת זונה. לקלל אותה ואת הכושי המזדיין שלידה. באותו רגע כל השמאלניות שלי הפכה לגזענות נטו. אבל במקום זה קמתי ונעמדתי שוב על הקיר. היא המשיכה להצליף בי. על שני הלחיים. ימין, שמאל. בקצב קבוע. לא נשמתי. לא הרגשתי כבר את הישבן. אפילו את הכאב כבר לא הרגשתי. כשהיא סיימה. היא ביקשה ממני להסתובב. עמדתי מולה. בלי העקבים היא היתה בגובה שלי… פתאום היא הדביקה לי נשיקה… והחלה לנשק אותי אותי, הרגשתי באותה שניה שכל מה שעברתי…הכאב, הסבל, המבוכה, ההשפלה ובעיקר הקנאה, הכל היה שווה את הרגע הזה של הנשיקה מהמלכה המושלמת הזאת… התמכרתי למגע הלשון שלה, כל כך הרבה פעמים התנשקתי ומעולם לא הערכתי ואהבתי את טעם השפתיים והלשון כמו באותו רגע. הרגשתי שאני ראוי לנשיקה, שזכיתי במתנה ממלכתי על התנהגותי הטובה. הייתי מאוהב בה. עד כאב. נישקה ונישקה… 24 שניות. בדיוק. של שיכרון חושים. שקיבעו לנצח את מי שאני היום

24 שניות של שכרון חושים חלק 2

הכושי התקדם לעבר הנוימנית, לא רציתי שייגע בה ביותר. בכלל. עכשיו היא שלי, חשבתי לעצמי. עכשיו תורי… אבל אחרי השיעור המאלף שעברתי, כבר הבנתי את מיקומי בהיררכיה המקומית. 
הבטתי בה, היא חייכה אליי, בדיוק אותו חיוך שחייכה אליי במסיבה. החיוך שלה ריכך אותי, הייתי כנוע לה. פחדתי לעשות מעשה ועוד היתה זכורה לי הסטירה המצלצלת 
היא רכנה קלות והשעינה את ראשה על החזה שלי, היא הניחה את ידיה ופיסקה את ישבנה. אלוהים, חשבתי בליבי… אין סיכוי שהזין הזה הולך להיכנס לה לתחת.. 
הוא אחז בשתי ידיו הענקיות באגנה, כאילו הוא תופס כדורסל ובפעם אחת, פלאק, הוא כבר היה עמוק בישבנה, היא גנחה קלות , כאילו שזה מובן מאליו שפגז של טנק ייכנס לה לתחת. 
היא הרימה יד אחת והניחה לי אותה ממש במרכז הפנים. הוא החל לזיין אותה בקצב הולך ומתגבר, היא גנחה לפי קצב תנועותיו , הרגשתי את נשימותיה על החזה שלי. היא שמה את ידה על ראשי ולחצה אותה כלפי מטה, כמבקשת שאתיישב. לא רציתי. ידעתי מה אני הולך לראות ולא הייתי מוכן לשאת זאת. ההססנות שלי שוב עלתה לי ביוקר. היא לקחה את ידה, תפסה לי את הביצים ומשכה לי אותם כלפי מטה. נאנקתי מכאב וירדתי לרצפה. ישבתי מושפל על הרצפה והיא נשענה על הקיר ותפסה לי בשיער, כך שלטה בתנועות הראש שלי. ממרחק אפס ראיתי אותו מפרק לה את התחת, היא גנחה ביתר שאת וגמרה פעם ועוד פעם.
התחלתי לאונן. תחילה היא לא שמה לב. 


פתאום היא קלטה, באותו רגע היא עצרה. הסירה בעדינות את הכושי בעדינות את הכושי מעליה ונעלמה בין כותלי הדירה. 
הכושי נשאר לעמוד שם מעליי , היה לו מבט ממזרי בעיניים, שנאתי אותו, קינאתי בו. פחדתי ממנו. 


היא חזרה, בידה היה חפץ ברזל שלא ראיתי מעולם. 
"אני לא מרשה לך לאונן בלי רשות" אמרה, תוך שהיא מניחה את החפץ הזה הזה על הזין שלי ונועלת אותו. זהו. חשבתי לעצמי, הזין שלי כלוא בכלוב. גם מעט ההנאה שהיתה לי מהצפייה המחרמנת והכואבת של הכושי שמזיין ודופק את נערת חלומותיי ועל הדרך רומס לי את האגו, גם היא כלואה עכשיו בכלוב קטן. 
היא הצמידה את הפה והאף שלי לכוס שלה וחזרה לתנוחת החתולה המיוחמת על הקיר.. שוב פיסקה את הישבן ושוב קיבלה את מה שרצתה לתוך התחת. הפעם לא ראיתי כלום. הפנים שלי היו מכוסות נוזלים, הלשון שלי שהיתה בתוך הכוס שלה כמעט נשברה מתשישות, תנועות האגן שלו מעכו את הכוס שלה על הפנים שלי, הביצים הענקיות שלו התטלטלו לי על הסנטר. נכענתי. כבר שכחתי את רגעי הקסם של הנשיקה ממקודם.. 
היא השפריצה לי על הפנים בלי הפסקה, כל כמה שניות הרגשתי מקלחת נוספת, הייתי רטוב כולי. בכל הגוף. 
עד שהיא נעצרה. התיישבה לי בין הרגליים שנינו עם הפנים לזין של הכושי. "תחבק אותי" ביקשה המלכה שלי בקול רך. עטפתי אותי וחיבקתי אותה מאחור. היא הביטה בענק שמעליה, מחכה לשפריץ שלו. הוא עשה 3 תנועות עם היד ופוצץ לה את הפה, הפנים והשיער בזרע. טיפות סוררות עפו לכיווני. מלאה בשפיך, היא סובבה את הראש ונישקה אותי. 24 שניות. אהבתי אותה באותו רגע, כמו שלא אהבתי מישהי מעולם

מיומנו של נשלט

קריאה נעימה 24 שניות של שכרון חושים חלק 1 אז אחרי שנפגשנו במסיבה והחלפנו טלפונים, הייתי בטוח שכבר כבשתי אותה. שהיא שלי, אחרי הכל, התנשקנו

קרא עוד »

הפנטזיות וסודות ההנאה שלך שמורים אצלי. אני המפתח לחופש שלך. כל מה שאתה רק צריך זה לתת לי להיכנס לעולמך – אני אמשוך ברצועה ואוביל אותך למקום שבו הזמן עומד מלכת והבחוץ לא קיים! 

השירות הינו דיסקרטי.

רוצה לגלות את המלכה שבך?

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

לתיאום סשן וירטואלי עם המלכה

התחייבות לדיסקרטיות מלאה!

שאלון תיאום סשן עם המלכה

אזהרה:

אתר זה מכיל מידע למבוגרים בלבד!

בכניסתך לאתר, אתה מצהיר שגילך הוא מעל 18 שנים

אם טרם מלאו לך 18 שנים, ו/או במידה וחשיפה לתכנים למבוגרים נחשבים בעינך פוגעניים ו/או מנוגדים להשקפת עולמך/ דתך או אמונתך-אנא אל תכנס לאתר.

* כמו כן אתה מאשר את השימוש בעוגיות (cookies) ע"י האתר.