מה זה  
BDSM

ראשי התיבות של – BDSM מתחלק לשלוש – BD-DS-SM

Bondage (and) Discipline – כבילה ומשמעת שיעבוד/כבילה – הכוונה  בדרך כלל להגבלה על תנועת גוף או חושים. לדוגמא; כבילת גפיים או הגבלה של חוש הראייה. משמעת או "החלת משמעת" – חוקים בתוך פעילות בדס"מית ואכיפתם. משמעת לעתים קרובות תהיה קשורה עם אחד או יותר מהפרקטיקות הבאות משחקי תפקידים(מפקדת-חייל,בוסית-עובד…), ענישה, טקסיות, פרוטוקול, חוקים ו/או אימון.

Dominance & Submission – שליטה וכניעה העברה של שליטה מאדם אחד אל אדם אחר, מרצון בהסכמה מדעת, ותוך קביעת כללים ברורים.

Sadism & Masochism – סאדיזם ומזוכיזם/סאדומזוכיזם. סאדיזם היא הנאה מגרימת כאב פיזי או מנטאלי לאחר. מזוכיזם היא הנאה מחוויה של כאב פיזי או מנטאלי.

BDSM הוא התשובה לפנטזיות הכי כמוסות שלך. הפנטזיות שלפעמים אתה מסתיר מכולם ואפילו מעצמך. אבל לפני הכל BDSM הוא עולם של שליטה, וויתור על שליטה.

ברוכים הבאים לעולם מלא בתשוקות, תענוגות, מאוויים, יצירתיות ומשחקים אסורים. החקירה והלמידה של עולם זה היא חלק ממסע שאתה יוצא אליו. זהו עולם מרתק שבו אתה זוכה לצולל לתוך עצמך. אתה יכול להגיע בזכות הבדס"מ לעומקים חדשים במיניות שלך. בחוויית הבדס"מ יש כוח מטורף שמחיה אותך ואת האנרגיה המינית שלך. משהו שדי נדיר לחוות ביחסי מין ונילים, כלומר במין רגיל.

בשנים האחרונות, סצנת ה-BDSM הישראלית יוצאת ממרתפים חשוכים לזירה המרכזית ומגיעה ליותר ויותר אנשים. העולם האפל של הסאדו-מאזוכיזם חדר אט אט לתודעה בסרטים, בסדרות, בספרים ובמסיבות. ממשהו שיש להתבייש בו ולהסתיר אותו למשהו שנמצא בקדמת המיינסטרים בארץ ובעולם.

בשביל להתחיל להבין מה זה BDSM יש להניח בצד תבניות מחשבתיות, סטיגמות ודעות קדומות. אם הגעת לאתר – home4bdsm –  הבית לחובבי הבדס"מ, בטח כבר שמעת, ראית או חווית בדס"מ במידה כזאת או אחרת. עכשיו רק נותר לך לצלול פנימה…

אבל שנייה לפני שאתה צולל פנימה, תבדוק עם עצמך – האם אתה מוכן להיכנס לעולם של התמסרות ושליטה? האם אתה מוכן להיכנס לעולם שיש בו גבולות וכללים ברורים? האם אתה מוכן לשחרר שליטה ולתת אותה לידיים של מישהו אחר?

אם כן – אז נשאר לך לשאול את עצמך, עם מי? למי אתה הולך להתמסר ולשחרר שליטה? 

עולם הפטישים הבדס"מי הוא אינסופי ולמעשה מוגבל רק על-ידי הדימיון האנושי. כל רעיון שמדליק את שני הצדדים יכול להפוך למציאות בזמן סשן בדס"מ. יחסים בדס"מים יכללו תמיד שולט ונשלט. השולט (מכונה גם דום/דומינה, אדון/מלכה) אחראי על ניהול הסיטואציה, ניהול הנשלט וקצב האקטים שמבוצעים בסשן. בהתאם לגבולות המוסכמים בין הצדדים, השולט יכול ליהנות מהנשלט בכל צורה בה יבחר. קשר בדס"מי יכול להתנהל מפעם לפעם (סשנים) בין השולטת והנשלט, או בקשר מתמשך 24/7, כאשר בכל רגע נתון, גם כאשר שני הצדדים אינם נמצאים באותו מרחב, הם מתנהלים על פי ההיררכיות המוסכמות ביניהם של שולט ונשלט. פעמים רבות קשרים כאלה נעשים על ידי שולטת ונשלט הנמצאים בזוגיות רומנטית.

עולם הבדס"מ לא מתאים לכולם ולא עם כל אחת/אחד אפשר ומומלץ לעבור מסע לתוך עולם הבדס"מ.

אתה צריך לזכור שהבחירה היא תמיד בידיים שלך – יש לך חופש להחליט מה לחוות, עם מי לחוות, מתי לחוות. אתה לא חייב לעבור את כל הפרקטיקות של הבדס״מ כדי לחוות את העולם הזה. לכל אחד יש קינקים ופטישים שונים. לכל אחד יש אקטים שלוחצים על הנקודות המנטליות שלו, שמדליקים אותו.

תחת השליטה של המלכה

חווית השליטה

תמיד רצית להרגיש את זה, נכון? לשחרר לגמרי את
השליטה בגוף ובנפש שלך לידיים של מישהו שיודע מה אתה צריך באמת, אפילו טוב יותר ממך? המישהו הזה הוא אני...

מושגים

כל מה שרצית לדעת...

מערכת היחסים בין השולטת לנשלט

עולם הפטישים הבדס"מי הוא אינסופי ולמעשה מוגבל רק על-ידי הדימיון האנושי. כל רעיון שמדליק את שני הצדדים
יכול להפוך למציאות בזמן סשן בדס"מ.