למה לבחור 
במלכה 
מקצועית

למה כדאי לך לקבוע סשן עם מלכה מקצועית בתשלום?

בעוד שנשים רבות נהנות מלהימצא בעמדת שליטה ביחסים, וחלקן גם בעלות מבנה אישיות סדיסטי ונהנות לגרום סבל, הן אינן עוסקות בכך באופן מקצועי. שליטה היא מקצוע. קצת ספנקינג וצעקות זה לא שליטה. השליטה מגיעה קודם כל מהמנטליות של השולטת. על-אף שלנשים רבות השליטה מגיעה באופן טבעי, עדיין מדובר ביכולת שנדרש לפתח וללטש לשלמות. בכך עוסקות מלכות מקצועיות. המלכות באתר מסשנות אותך בסטודיו מאובזר, נקי ודיסקרטי, הן מוכשרות, בעלות אינטליגנציה רגשית גבוהה ובעלות ניסיון רב בתחום. אם אתה מעוניין לחוות שליטה נשית אמיתית, באמת לוותר על החופש שלך ולהעניק אותו למישהי שתדע להשתמש בו כפי שצריך באמת, אתה חייב לבחור במלכה מקצועית.  כפי שכבר נאמר, תחום השליטה הוא מורכב מאוד ועשוי לפעמים גם להיות מסוכן .

המקצועיות של המלכות מתבטאת גם בהבנת הסכנות בתחום, ובידע כיצד להימנע מהן. הצלפות בשוט, לדוגמה, שנעשות בצורה לא מקצועית, עשויות לסכן אותך ולפגוע בך קשות. גם מבחינה היגיינית ושמירה על מוגנות ממחלות מין בעת שימוש באביזרים שונים, ניתן לסמוך רק על שולטת מקצועית בתשלום. שולטת מקצועית בתשלום תעניק לך את חווית הבדס"מ המלאה. את מה שפנטזת עליו. את מה שחשבת שכבר לעולם לא תוכל להגשים. שולטת מקצועית תבין אותך ותקבל אותך. למעשה, כנראה שהשולטת שלך היא הבן אדם היחיד בעולם שבאמת יוכל להבין אותך, את הפטישים ואת הפנטזיות שלך. והיא היחידה שתוכל להגשים לך אותן על הצד הטוב ביותר. אז למה אתה מחכה? כאשר אתה יוצר קשר עם מלכה באתר, עליך לעשות זאת בכבוד, תוך ציון שמך (ניתן להשתמש בשם בדוי), גילך, ניסיונך בעולם הבדס"מ, וסיבת פנייתך. לאחר הפנייה, יש להמתין בסבלנות לקבלת מענה ולא להמשיך ולשלוח הודעות. המלכות באתר מבוקשות מאוד ולעיתים עשוי לקחת להן פרק זמן ארוך עד שיוכלו להתפנות ולהשיב לפנייתך. ככל שתנג’ס, ככה סיכוייך יפחתו לקבלת מענה מהמלכה. היית רוצה להגשים את פנטזיית הפסיכולוגית שלך? פסיכולוגית חזקה שתיכנס לך לתוך המוח. תקרא בך כמו ספר פתוח, ואחר כך תגשים כמה מפנטזיות ההשפלה הגדולות ביותר שלך? אתה מתחרמן כל פעם שהבוסית שלך נותנת לך משימה? 

תוכל לבוא לשחק עובד עם בוסית קשוחה ורשעה במיוחד, שלא תעשה לך שום הנחות. אתה תבקש להתפטר אחרי שהיא תסיים איתך, אבל כמובן שמייד תתחנן לחזור להמשיך ולשרת. הסטודיו שלי מאובזר ומכיל את כל האביזרים מתחום הבדס"מ שאתה מסוגל לחלום עליהם. כל פנטזיה שאתה יכול לחשוב עליה, מטורפת ככל שתהיה, אצלי תוכל להגשים אותה. דילדואים בגדלים שונים, פלאגים, אזיקים, חבלים, מחסומי פה, מצבטי פטמות, קולרים, ורצועות וגם כלובים, למי שרוצים לקבל את חווית הכליאה המלאה.

כל שוט שאתה מסוגל לחלום עליו תלוי על הקיר אצלי. אתה מוכן להפוך את הפנטזיה למציאות? אתה תצרח כשהשוט שלי ייפגע בגב החשוף שלך? אני מקפידה מאוד על הסטריליות של הציוד שלי בסשנים עם הנשלטים שלי. מבחינתי ציוד נקי וסטרילי הוא תנאי בסיסי לקיום הסשן, ואני לא מתפשרת על כך. באותו אופן, אני שומרת על הסטודיו נקי ומצוחצח בשביל לאפשר הנאה מקסימלית ובלי הסחות דעת.

אז למה אתה מחכה?… 

חוקי הממלכה

האתר בבנייה. תוכן נוסף בקרוב!

מה הופך אותך לנשלט טוב?

האתר בבנייה. תוכן נוסף בקרוב!