הסיפור של 
 Home4bdsm

Home4bdsm הוא אתר הבית לחובבי הבדס"מ – השליטה, הקינק, הפטיש ואוהבי הסאדו-מאזו בישראל.
בית זה מקבל ומחבק באהבה את חברי הקהילה – הוותיקים והחדשים.
אתר זה מאפשר לחברים בו מרחב בטוח ופתוח לשיתופים בפורומים ובבלוגים אישיים. תוכלו לשתף את חברי הקהילה במחשבות, בפנטזיות ובחוויות שלכם מעולם השליטה והקינק. אתר זה מאפשר לכם להכיר מלכות סאדו ושולטות בדס"מ מקצועיות, איתן תוכלו לצאת למסע משותף לגילוי הזהות הבדס"מית שלכם ולהגשים את הפנטזיות המיניות שלכם בתחום השליטה והקינק, ללא מין וללא עירום, ובגבולות הברורים של כל הצדדים.

סטודיו השולטת בשחור הוא סטודיו הבית של אתר זה ולצד המלכות המקצועיות שהוא מפרסם, תוכלו למצוא מלכות סאדו נוספות, תמונות, סרטונים, מועדונים ואירועים בתחום, חנויות בגדים ואביזרים קינקים, חדרי בדס"מ לפי שעה ועוד.

אתר זה הוקם על ידי אלין, השולטת בשחור. שולטת מקצועית מזה עשור ובעלת סטודיו השולטת בשחור במרכז ובצפון. כל התכנים בו מוצגים מנקודת מבטה האישית.

חזון וכותבת האתר

האתר כתוב מנקודת מבטה של הדומינה אלין – השולטת בשחור -שולטת מקצועית, ובעלת סטודיו השולטת בשחור שממוקם במרכז ובצפון. המלכה אלין בעלת תארים אקדמיים בתחום הטיפול, יועצת מינית מוסמכת ומומחית למיניות אלטרנטיבית. מעל עשור שדומינה אלין חיה ונושמת את עולם השליטה, ולוקחת חלק פעיל בקהילת ה-BDSM.

חזון האתר הוא לאפשר לך חופש מוחלט להיות עצמך, על ידי הנגשת עולם השליטה והפנטזיה. בדס"מ הוא עולם של אנשים, ויותר מזה הוא עולם של בני אדם והוא שייך לכולם. הקהילה אינה קהילה סגורה כמו בעבר, והיא ופתוחה לכל מי שרוצה להצטרף ולדעת עוד על עצמו, על המיניות שלו, ועל דרכו בעולם המרתק הזה. אתר זה מספק מידע וידע ובכך מעניק בית לחובבי הבדס"מ.

Home4bdsm מאפשר מרחב אינטרנטי שהוא בטוח, פתוח ודיסקרטי ללא ביקורתיות ושיפוטיות. אתר home4bdsm מעניק לכל חברי הקהילה ומחוצה לה את האפשרות
לחקור,לגלות ולצלול לתוך העולם הזה, וכך מאפשר לכל אחד לצאת למסע לגילוי עצמי של הזהות הבדס"מית שלו וגילוי של מיניות אחרת. בנוסף, אתר זה מעניק פלטפורמה למציאת שולטות מקצועיות בתשלום, כדי שתוכל לחוות חוויה מקצועית ובטוחה ועל הצד הטוב ביותר.

האתר בשלבי פיתוח והוא ישתדל לתת מידע מקיף ואמין על בדס"מ . המידע והפרשנות באתר מנקודת מבטה של הכותבת – השולטת אלין בלבד! והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ כלשהו או מתיימר לייעץ. אלא רק להנגיש מידע על בדס"מ ולחבר בין נשלטים/נשלטות לבין שולטות. בנוסף לסשנים, ניתן להזמין הרצאות, הדרכות ויעוץ לזוגות וליחידים.

אם מצאתם טעות במידע – ניתן לפנות דרך שליחת הודעה למנהלת האתר או דרך האימייל:  [email protected]